Geld fokkers weren van dit forum....

Hier lees je het nieuws en algemene zaken over het forum geplaatst door beheerders en/of moderator.
tamsfransehangoren
FH trouwe bezoeker
Berichten: 1672
Lid geworden op: 29-12-2010 19:55

Bericht door tamsfransehangoren » 27-03-2011 10:31

belinda kroon schreef:
Vero_x_ schreef:
Simone schreef: ...Toch vind ik dat je niet voor een ander mag bepalen hoe ze moeten fokken, of wat voor prijzen ze mogen hanteren. Want wie gaat dan bepalen wat wel of niet goed is?
Dit soort dieren zullen zich echt niet zo gauw verspreiden onder serieuse fokkers, die zien echt wel dat het niks is en ook nooit wat zal worden.
Dus vandaar dat ik zeg, laat lekker gaan. Maak je er niet druk om en doe vooral zelf datgene waar je wel achter kunt staan.
Bovendien vind ik het erg zwart-wit om te zeggen dat een fokker die konijnen voor bovengemiddelde prijzen aanbied, een "slechte fokker" is.

Er zijn een hoop verschillende factoren waarop prijzen gebaseerd zijn,. (vraag, aanbod, financiën, doelgroep, principes...)
En even zoveel redenen om voor een bepaalder te kiezen...
ja dat is ook zo, maar als je kijkt om welke fokker het eigenlijk ging, dan snap je het wel, want zij fokt niet voor de show, in de tijd dat zij nu fokt(3jr heeft zij nog nooit een show bezocht) ze gooit allerlei kleuren door elkaar, dan is het nogal logisch dat zij niet serieus wordt genomen.
en dat we haar zien als een geldfokker.
En om niet te vergeten met konijnen fokt die niet getattoueerd zijn.
Afbeelding
Hobby en tentoonstelling fokster van het ras de franse hangoor. kleurslag blauw, blauw-bont.
http://tamsfransehangoren.simpsite.nl/

yvonne
FH trouwe bezoeker
Berichten: 1134
Lid geworden op: 01-10-2010 21:38

Bericht door yvonne » 27-03-2011 12:24

een gemiddelde rashond begint vaak bij 500 euro en dan zijn ze niet gezond...heb laatst een stuk gelezen hoe slecht het gesteld is in hondenland...
wat u niet wil dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet.

Plaats reactie